Service Update

2010.03.26. 14:37

Megint vissza a Londoni kerékvágásba: munka, buli, másnap általános egészségmegőrzési tanácsok saját magamnak. Közben megint elkezdtem új lakást keresni, bár elég kilátástalannak tűnt egy ideig. Lassan már kezd az az érzésem lenni, hogy van valamilyen perverzióm, amiért idegen embereket próbálok rávenni arra, hogy mutassák meg a házukat. Mindenesetre minden házban találtam valami kivetni valót: túl kicst szoba, túl kicsi ház, túl drága, nincs eléggé központben, ilyenek. Ezért aztán tök kényelmes is volt, hogy nem sürgetett semmi, nyugodtan válogathattam, egészen keddig. Amikor este hazaértem azonnal beráncigáltak a konyhába és szigorú szemekkel nekem szegezték a kérdést, hogy biztosan ki akarok-e költözni, mert van egy kiwi srác, aki beköltözne a helyemre. A többiek azóta keresnek embert a helyemre, mióta én is elkezdtem lakást nézni, de eddig mindenki, aki jött kb. az ajtóból fordult vissza. Ezért aztán mondtam is, hogy persze, költözzön a srác, úgyhogy most az a tényállás, hogy holnaptól addig, amíg nem találok új lakást össze-vissza fogok a Villasban csövezni. A helyzet azért annyira nem kétségbeejtő, van egy hely, ahova szerintem beköltözöm, de ezt majd akkor leírom.

Kedden meghalt az első malac az én felügyeletem alatt. Nem arról van szó, hogy nem láttam még ilyet, ez gyakorlatilag újszülött intenzív terápia, itt is halnak meg páciensek. Eddig azonban mindig ott volt a Dorka vagy Stuart és így igazából nem merült fel, hogy azért halt volna meg, mert én rosszul csináltam volna valamit. Kedden egyedül voltam ugyan, de visszagondolva majdnem mindent úgy csináltam, ahogy kellett, tehát valószínűleg így lett volna akkor is, ha más is itt van, ezt én mégis egyfajta kellemetlen beavatásnak érzem. Amúgy most nagyon imádom a munkám, olyan emberekkel dolgozom, akiket nagyon tisztelek és bírok, gyakorlatilag teljes értékű tagja lettem a csapatnak, és mostmár elkezdtem én is adatokat elemezni a cikkekhez, amiket én is fogok írni.

A legjobb dolog pedig, hogy mióta visszajöttem gyakorlatilag folyamatosan a hátralévő londoni időmet tervezem hétvégi kiruccanások tekintetében. Vettem repülőjegyet haza a tesóm ballagására és Soundra is, ahova a bérletemet is megvettem, vettem repjegyet Malmöbe a Fruzsihoz, Lisszabonba a Katihoz, és a Bogival ketten pedig Párizsba megyünk a Nórihoz és a Sárihoz. Emellett az angol belföldi utazásainkat is tervezzük, Brighton, Cardiff, Edinbrough. Összességében remélhetőleg a hátralévő 5 hónap lesz az eddigi 7 jutalma, amit maximálisan igyekszem majd kiélvezni.

Szerző: Abu

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr561870626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsach 2010.04.29. 16:03:31

élvezd is ki, Áron. én utóbb már nagyon bánom, hogy a mindennapi megoldások (6 for 5 meg ilyesmik) helyett nem választottam egy-két hétvégi magányos vagy társas kiruccanást. úgyhogy hajrá doktor úr és tessék fotózni a kirándulásokon
süti beállítások módosítása