Költözőfélben vagyok, több okból is. Egyrészt eleget keresek mostmár a saját szobához, nem vagyok már csóró munkanélküli, mint amikor kijöttem. Másodsorban a Villas már nem olyan, mint volt, sokkal kevesebb szociális élet van és sokkal több veszekedés, az pedig, hogy tisztaság-fronton milyen állapotok vannak szerintem elképzelni sem tudjátok.

Az eredeti terv az volt, hogy Kelet-Londonba fogok költözni, mert ott van az igazi parti-élet. Szombaton végre volt időm elmenni és megnézni két lakást is. Az első tényleg 3 lépésre volt csak keletebbre a Brick Lane-től, ami egy elég király parti-utca, de már az sem volt éppen ideális környék. A srác szimpatikus volt, de elég csöndes, mondta, hogy nagyon sokat azért nem mennek el együtt bulizni és mivel nincs se közös nappali, se kert, azért nagyon sok szociális élet otthon sincs. A másik helyhez kb 15 percet kellett gyalogolnom keletre és már az is elég meredek volt, olyan a környék, hogy szombat délután 3-kor, fényes nappal 8 fős 16 éves bőrdzsekis arab gangek járkálnak fel-alá. A lakásban pedig megint no nappali, no social life.

Most revideáltam az álláspontomat, rájöttem, hogy bulizni keletre menni nem olyan vészes, egy hónapja gyakorlatilag ezt csináljuk minden héten, viszont oda költözni nem biztos, hogy olyan jó ötlet. Ugyanakkor Nyugat-Londonból is el akarok költözni, itt senki nincs 25 alatt és általában is mindenki sokkal tehetősebb, mint én. Viszont egyáltalán nem olyan posh és tényleg antipatikusan gazdag, mint Dél-London, tehát 28 évesen tuti itt akarnék lakni, de egyszerűen zavar, hogy a szórakozóhelyeken mindenki pont annyival idősebb legyen, hogy az már zavarjon engem (vagy őt). Lehet, hogy Észak-London lesz, de az is lehet, hogy maradok nyugaton, csak beljebb költözöm. Bár igazából a legfontosabb, hogy jó társaságba költözzek, ahol vannak velem egykorú emberek is és akik remélhetőleg több bulizásra lesznek kaphatóak.

Tegnap este volt az utolsó műszakom a bárban, ami miatt kicsit szomorú vagyok, mert főleg a vége fele megint nagyon élveztem. Persze másik oldalról a heti 7 nap munka az elmúlt 2-3 hétben teljesen kikészített, nem ezért jöttem Londonba. Jövő szerdán megyek haza, előtte viszont szombaton lesz Conor szülinapi házibulija, természetesen nálunk tartja, de remélhetőleg oda fog verni, Halloween óta nem is volt semmilyen nagyobb happening a Villasban, ami elég furcsa.

Szerző: Abu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr61781439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Siegler 2010.02.23. 12:31:21

i know a very good place so called zuglo

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2010.02.23. 15:29:38

Olyan hely nincs Londonban, ahol csak 21 evesek elnek. A mi korunkban 90% egyetemen van vagy vizvezetekeket szerel.

Nyugati fiatalok meg ritkan toltik a gap yeart Londonban. Nekik van az a kivaltsak, h working holiday visa, amival beutazhatjak az ex-brit gyarmatvilagot es a nagy nyugati orszagokat tok egyszeruen. (Wellington meg Fokvaros tele van nyugati huszonevesekkel pl.)
süti beállítások módosítása