Vége fele

2010.08.01. 12:57

 Bevallom nem igazán terveztem már ide írni. Két és fél hét múlva megyek haza és azt gondoltam, hogy ami most történik, azt már majd inkább élőben mesélem el az otthoniaknak, nincs szükségem erre a blogra. Ma azonban rájöttem, hogy az elmúlt egy évben az eredeti információ-közlő és emlék-őrző funkciója mellett szép lassan egyfajta lelki szemetesládává avanzsált ez a kis internetes naplóm. Azaz nem csak nektek írom ezeket a dolgokat, hanem magamnak is. Ezt most épp főleg magamnak.

Tegnap visszamentem a Villasba Kevin 29-dik szülinapi házibulijára. Kb. 1,5 hónapja nem voltam ott, közben persze találkoztam a többiek közül párral meg nagyjából tudtam, hogy mik történtek, de a tegnap este így is elég durva élmény volt. A 6 hónap alatt, amíg ott laktam is voltak cserélődések, emberek ki-be költöztek, de mégis volt egy mag, akik nekem a Villas-t jelentik. Jelenleg ennek a magnak a fele lakik még ott és egy részük csak pár hétig. Johnnie és Sarah már elköltöztek Stokholmba, Kevin és Emma 3 hét búlva költöznek utánuk. Kris megint kiköltözött, most épp Svájcban snowboardozik valahol. Sandy vett egy kisbusz és most Európában turnézik. Az egyik litván Ruta Hollowayben lakik a pasijával, a két kanadai csaj is visszament Kanadába. Tegnap még a buli előtt találkoztam Rutával és odafele menet persze elkezdtük a nosztalgiázó, történet-mesélő, arra-emlékszel-hogy-kezdetű sztorikat, amikről rájöttem, hogy órákon és órákon keresztül lehetne mesélni.

Ehhez képest a megérkezésünk nagyon éles kontraszt volt. A szokásos Villas házibuli volt csak minden kicsit máshogy. A kert kicsit máshogy volt kidekorálva, a bútorok kicsit mások voltak és az emberek is kicsit mások voltak. Persze, ugyanúgy tele volt valakiknek a valakijeivel a ház, mint régen, csak a különség az volt, hogy az ott lakó valakik közül kevesebbet ismertem. Észrevétlenül én is átalakultam azafajta régi villas-lakóvá, aki néha-néha a nagyobb bulikra visszajár, de igazából csak az öregebbek ismerik és inkább vendég már, mint ottlakó.

Beszélgettem csomót az új lakókkal és nagyon jófejek, mindenki iszonyat lelkes a ház miatt és többen itt terveznek maradni legalább egy évig. Pontosan olyanok, mint mi voltunk egy évvel ezelőtt. Azt hiszem tegnap még az éra-váltás közepébe csöppentem, de már csak pár hét kérdése és valakinek megint lesz egy The Villas című első blogbejegyzése.

Szerző: Abu

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr212190925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2010.08.02. 01:11:59

Flat 13 detto. Oktoberre mar csak egyetlen ember lesz ott, akivel meg en is egyutt laktam.

Jovoheten viszont Izland!
süti beállítások módosítása