Újabb tanulópénz

2009.11.28. 16:05

Nem említettem legutóbb, de sajnos a kedd estének volt egy komoly vesztesége is. Mondtam, hogy még a klubból elmentünk 1-2 kocsmába meginni egy-két italt és a maradék nem teljesen tiszta. Hát másnap reggel döbbentem rá, hogy a kis gurulós lemeztáskám a taxi csomagtartójába maradt előző este. Na most a legnagyobb baj az, hogy sehol nem volt ráírva a nevem és az itteni címem és a taxist is csak úgy találtuk valahol Camdenben. Persze senki nem kérte el a telefonszámát, tehát annyit tudtunk, hogy egy alacsony marokkói csávó volt egy 7 személyes, valószínűleg ezüst minicabbel. Gondoltam, hogy majd szerda este munka után elmegyek Camdenbe, aztán megkeresem. Ezt gondolom értitek, hogy miért nem jött össze. Csütörtökön 6:50-kor hívott fel a főnököm, hogy hol az fenében vagyok, 6-tól dolgoznom kéne, amit persze előző nap elfelejetett említeni, szóval az is kilőve. Végül tegnap este nem volt dolgom, szóval felkerekedtem és 11-re odamentem Camden központjába, hátha szerencsém lesz.

A következő két órát szerintem mindenkinek meg kéne tapasztalnia. Camden központja nagyon zsúfolt, nagyon sokan jönnek-mennek folyamatosan, viszont ha az ember ott álldogál egy 20-30 perce, akkor észreveszi, hogy kik azok, akik igazából nem mennek sehova, csak sétálgatnak fel-alá. Algériai meg marokkói taxisokkal, feka dílerekkel, és még sok fura szerzettel beszélgettem az alatt a két óra alatt, amíg ott fagyoskodva vártam, hogy felbukkanjon az alacsony arab. Mondanom sem kell, nem volt szerencsém, és a többi taxis elmondása szerint nem is sok az esélyem, annyian vannak, és még ha megtalálnám, akkor is valószínűleg már valamelyik kukában pihen a táskám. Mindenesetre nagyon tanulságos volt az este és egyáltalán nem bánom, hogy elmentem.

Valójában nem a világ vége veszteség, mert minden cdm megvan digitálisan, csak a lemezek meg a füles érték, ami benne volt, de még mindig jobb, mint amikor kb. egy éve láttam az egyik kedvenc djm oldalán egy felhívást, hogy aki megtalálta a MacBookját minden stúdiómunkájával, az legyen szíves visszaszolgáltatni. És mi a tanulság? Írd bele a neved minden értékes bőröndödbe? Vagy ne fogj jelöletlen taxit az utcán? Esteleg, hogy ne indulj el munka után kocsmatúrázni egy bőröndöt hurcolászva? Talán az utóbbi.

Szerző: Abu

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr871558849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

/kontra 2009.11.28. 16:59:00

úristen haver ez nagyon durva. engem lelkileg is megrázna he elhagynám a cdimet... basszus. akkor most Archie egy ideig nem Pimpel?

Schocex 2009.11.30. 00:54:10

Egyperces néma gyásszal adozóm a hanghordozóidnak :(
süti beállítások módosítása