Mikulástalan-föld

2009.12.08. 19:16

Bocsi, hogy megint nem írtam egy ideig, iszonyatosan sok dolgom van. A pub, ahol dolgozom nagyon király, de mivel a hét első felében kutatok/djzek, ezért csütörtöktől vasánapig minden este dolgozom, ami elég gyilkos. El ne felejtsek holnap venni is egy pár füldugót, mert amúgy elég nehéz vasárnap reggel fél 8-kor lefeküdni, amikor a másik 20 ember a házban felébred és elkezd randalírozni. Azt nem tudom, hogy sikerül-e megtartanom januárra is a helyet, mivel még nem tudják, hogy karácsony-szilveszterkor nem leszek elérhető. A kutatásos dolog elég lassan halad, lesz egy interjú január elején, de rajtam kívül van még másik 10 jelentkező és nem vagyok benne teljesen biztos, hogy megkapom a munkát. A djzés is megyeget, ma este is játszom, de januártól remélhetőleg lesz egy-két klub est is.

Holnap lesz 3 hónapja, hogy eljöttem otthonról. Igazság szerint soha nem voltam a honvágyas típus, meg a szüleim is mindig önállóságra neveltek, de azért a fenébe is, iszonyatosan várom már, hogy hazamenjek karácsonyra. Hétvégén volt a tesóm szalagavatója, amiről tudtam, hogy le fogok maradni róla, de soha nem éreztem olyan jelentőségteljesnek az egészet, még a sajátomat sem. Most viszont, hogy nem voltam ott, nagyon rossz érzés volt, hogy erről lemaradtam, és valszeg a halmozott kimerültség is rájátszott, de a hétvégén ettől tényleg teljesen depressziós voltam (nem-orvosi értelemben).

És hogy a kis dolgok milyen sokat számítanak, hétfőig eszembe se jutott, hogy mikulás-idő van, de akkor is csak tovább rontotta a kedvemet. Éppen ezért, amikor este a laborból hazafele menet észrevettem, hogy a Dorka (ex-Dóri) belecsempészett egy mikulás-csokit a zsebembe, na az tényleg nagyon jól esett. Most már rendben vagyok, kialudtam magam és tényleg olyan lelkesedéssel várom a karácsonyt, mint nagyon sok évvel ezelőtt utoljára.

Szerző: Abu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr851584166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nina_br 2009.12.10. 00:36:53

hozzam se jott eloszor, pedig eddig minden evben kuldott emailt, (szolj a sajatodnak, hatha a jovoben meg alakul igy...)de lehet, hogy kulfoldre kesobb jon, itt Moszkvaban akkor, amikor vasarnap ottaludtam egy magyar baratomnal, akkor reggel jott..
viccen kivul, Aron, ez tudom hogy mindennek a tetejeben eleg idegesito. de mindjart otthon vagy. kicsit lelkileg az is megterhelo, de szerintem kozben meg olyan tokeletesen lehet budapesten regeneralodni...mint egy kad furdoviz, annyira tokeletesen kenyelmes minden szempontbol.

sandoraranka 2009.12.11. 15:33:56

Mindjárt itt a Karácsony( És itthon leszel, jó lesz!
süti beállítások módosítása