Newairnewlife

2010.04.03. 20:53

Hétfőn, majdnem 7 hónap után végleg kiköltöztem a Villasból. Előtte nagyon sokszor gondolkodtam el, hogy biztos-e, hogy ezt akarom és ezért most már kicsit úgy látom, hogy szerencse volt, hogy a kiwi srác beköltözött az ágyamba, mert így már nem volt lehetőségem újra és újra kétségbe vonni magamat. Sajnálom persze, hogy eljöttem, de azóta minden második nap voltam ott és amúgy is okkal jöttem el.

Az új házamat viszont borzasztóan szeretem. Gyakorlatilag a Tottenham Court Road megálló felett van, tényleg 30 másodperc a metró és ez már az abszolút belváros, kb. olyan, mint otthon a Jászai mellett lakni. Mivel belváros és borzasztó magasak az ingatlanárak, ezért a lakásban minden kicsi. Kicsi a szobám, kicsi a konyha, kicsi a nappali, de legalább van (sokszor azt is lespórolják). A ház úgy néz ki, hogy emeletenként van egy apartman-egység egy konyhával, nappalival, mosószobával, két mosdóval és kilenc vagy 10 hálószobával. Egy hűtő van, ami teljesen röhejesen használhatatlan így, de sebaj, most jön a legjobb része: a hely 13 perc gyaloglásra van a munkahelyemtől, azaz nemcsak, hogy nem kell fizetnem a közlekedésért, még későn is kelhetek, sőt eldöntöttem, hogy a benti hűtőt fogom kajatárolásra használni, abban úgy is mindenki kb csak 1-2 tejet tart kávéhoz. Az új lakótársaim pedig szintén zseniálisak, eddig a partizósabb felével ismerkedtem meg, van itt portugál metál dobos, munkanélküli ausztrál színésznő meg török koktél-zsonglőr is. Az az egy biztos, hogy unatkozni nem fogok.

Tegnap húsmentes napot tartottunk Bogival, ha már itt töltjük a húsvétot, akkor legalább kicsit hasonlítson az otthonira. Ma reggel pedig megfőztük életünk első önálló húsvéti sonkáját többszöri telefonos segítséget kérve, valamint megpróbáltunk a kalácshoz leginkább hasonlatos péksüteményt felhajtani a környéken és a Marcel is pont átért délután 5-re, mire kész lett a sonkás tojásos tormás kalácsos 100%-os húsvéti reggelink. Most hazajöttem, hogy megborotválkozzak meg dolgozzak egy kicsit, holnap elmegyek szavazni, aztán este vagy Horror Húsvétkor estet tartunk, vagy belekukucskálunk az éjszakába.

Boldog Nyuszit mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr591892656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása