Archie's pimpin'

2009.11.22. 20:26

Na gyerekek, lehet hogy most kedden végre sikerül megdobnom a hat egyformát. Egy hét CV-postolás után szerdán már az egész hétvégém be volt táblázva trial shiftekkel meg interjúkkal félidős csaposkodás végett. A végén persze úgy alakult, hogy csak kettő tryoutra mentem el, amik a legszimpatikusabbak voltak, de még egyiknek sem tudom az eredményét.

Ellenben csütörtökön felhívott a camdeni magyar srác, hogy mit szólnék egy kedd esti zenéléshez. Gondoltam, hogy aha, szép is lenne, de úgy tűnik, ezúttal tényleg bejön. Van egy elég híres dj-bar Camdenben, Bar Vinylnek hívják, és ha a holnaputáni buli elég jó lesz, akkor minden kedden én leszek a rezidens dj. Persze ez egyáltalán nem száz, tekintve hogy a kedd este normálisan halottnak tekintett, de majd meglátjuk, hátha fel tudjuk zavarni az állóvizet. Én mellesleg valami breakbeat-electrohouse-dubstep crossoverre gondolok épp, de majd meglátjuk, mit esznek a vájtfülű pánkok. A srác egyébként közben nagyban tervezgeti a hét többi estéjét is, ami hiperjó lenne, mert akkor nem kéne a bartenderséggel szívnom, de egyelőre a keddel is elégedett vagyok. Nagyon.

A hétvége megint kicsit májterhelőre sikerült, de hát mindenkinek van milyen frusztrációt levezetni. Most pedig épp azon gondolkozom, hogy elzarándokoljak-e a boltig egy 6for5-ért meg egy csirkéért, amit a tegnapi 7,5 fontos pókernyereségem tenne lehetővé.

Szerző: Abu

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr601544642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.24. 13:03:14

"Most pedig épp azon gondolkozom, hogy elzarándokoljak-e a boltig egy 6for5-ért meg egy csirkéért"
GO FOR IT!

Schocex 2009.11.24. 15:01:40

Na legalább valaki nyert is, én a multkor 150 rubelt vesztettem pókeren :)
süti beállítások módosítása