Sunshine reggae

2010.01.08. 19:30

Kedden délután elmentem az állásinterjúmra. Farmer, öltöny zakó, ing, nyakkendő, Vans. Előttem egy kb velem egykorú lány volt, kicsit félénkecske, hamar végeztek is vele. Az én interjúm se tartott tovább 15 percnél, ott volt egy HR-es csaj meg a labor fő-főnöke, Nikki, ő kérdezgetett főleg. Az elején tipikus állásinterjú kérdés, miért gondolom, hogy alkalmas vagyok a munkára. Hála az égnek sosem voltam nagyon izgulós a vizsgadrukkban sem, itt is elég könnyedén tudtam beszélni. Jött később pár szakmaibb kérdés is, de szerencsére fel voltam készülve azokra is, szóval minden simán ment. Mivel Stuart, a lab manager nem volt ott, én viszont előző nap bent voltam és tudtam, hogy ezen a héten különösen nehéz ügyük van a malccal, az interjú után oda is mentem megnézni, hogy mi a helyzet meg tudok-e segíteni valamit. Egy óra múlva megjelent Nikki is lecsekkolni, hogy mi a stájsz és nagyon megörült, hogy ilyen lelkes vagyok, szóval rögtön mondta is, hogy megkaptam a munkát.

Azóta a HR-esekkel próbálom a papírmunkát elintézni és végre úgy néz ki, hogy minden jó, 18-a az első hivatalos napom. Az egyetlen szépséghiba, hogy az első fizetésem csak február végén fogom megkapni, ami akkor elég sok lesz, de addig muszáj valamit dolgoznom, mivel február elején jönnek a haverjaim egy hétre, ami nem lesz olcsó és Kris-hez, az új-zélandi srácoz is ki akarok ugrani egy 5 napra boardozni Franciaországba. A régi helyemen most part-time vagyok, remélem az elég lesz, meg jövő héttől megint dj-zem is.

Peti jövő szerdán megy haza, ezért szerda éjjel elmentünk az Avatarra Anglia legnagyobb IMAX mozijába, ami elég zseniális élmény volt. Ma este pedig majdnem 4 hónap ittlét után először elmegyünk a Fabricbe. Már megvettünk mindent az estéhez, remélem tényleg jó lesz és főleg azt, hogy a Bogi és a Peti is élvezni fogják. Nem mondom, elég előre mutató zene lesz, de már egy ideje tömöm beléjük a jobbféle dubstep dolgokat és elég jól kajálják, szóval meglátjuk. Nem ígérem, hogy holnap leírom, hogy milyen volt, mivel 6-ig tart a buli, bár nem biztos, hogy addig bírni is fogjuk.

Szerző: Abu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr401657464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2010.01.09. 22:05:56

Kik mennek februarban? Februar 5en jonnek barataim izlandrol, 9en pedig a baratnom megy majd haza, szoval muszaj lesz londonba menni. Ha kell, kocsit is tudok szerezni.

Abu 2010.01.09. 22:11:10

Szigi, Janci, Dávid lesznek 2-7-ig. Ha jössz bármikor, akkor partizhatunk, de majd valamikor Cardiffba is enéznék, bár lehet kicsit később, amikor lesz cashem.
süti beállítások módosítása