2009.09.10

2009.09.11. 19:58

Az erős felütés utáni reggel nem ment éppen olajozottan. A szobatársam, Twim, vagy valami hasonló, egy ausztrál srác, na neki 9-re kellett dolgoznia menni. Az emlékeim kissé homályosak, de körülbelül 8-tól 5 percenként nyomkodta le az ébresztőjét egészen 8:45-ig. Miután gyenge késéssel elment otthonról, gondoltam már nem fekszem vissza, hanem elmentem felfedezni a környéket.

Brent, az a kerület, ahol lakom, illetve Harlesden elég szép, külváros-belváros-kertváros határán van. Mindenféle náció lakik erre fele, de az egyik angol srác szerint azért jó, mert egyenlően oszlanak meg. Akkor van gond, ha mondjuk egy indiaiakkal teli kerületben laksz gyakorlatilag egyedüli fehérként. Mindenesetre délután 2-ig jártam a környéket, vettem egy itteni SIM-kártyát egy fontért, váltottam pénzt, voltam a Job Centerben, ami teljesen fölösleges volt, valamint kiderült, hogy csak akkor lehet bankszámlám, ha már van munkám is hozzá, vagy azt kell hazudnom, hogy a szüleim fognak ellátni. És megettem életem első fish&chipsét, ami szar volt.

Amikor hazaértem, páran még csak akkor másztak ki a szobájukból, és szinte mindenkinek az első mondtata az volt hozzám, hogy az a Vilmos kemény egy pia. Nem gondoltam, hogy ennyire papírból vannak, hiszen fél literre voltunk előző este 6-an, vagy 7-en. Valószínűleg azért ütött nekik egyébként így, mert nincsenek hozzászokva, az egyik ausztrál srác mondta, hogy ő pl. nem vesz Jack Danielst már, mert simán le tud húzni egy üveget, és alig érzi.

Este találkoztam a Sütivel, egy magyar haverommal, aki épp az izlandi haverját búcsúztatta. Hármasban elmentünk egy-két pubba, dumáltunk, aztán az off-licenceben is piáltunk, végül pedig bekeveredtünk valami bár-klub-szerűségbe, ami aznap este ingyen volt. Bent még ittunk, meg táncoltunk, szóval jó este volt, csak fogalmam nem volt, hogy hogyan tudok én hazakeveredni hajnali 2-kor, de hálistennek tudtam a Sütiéknél aludni, szóval olyan három magasságában egy tök ismeretlen városrészben egy felfújható matracon hajtottam a fejem nyugovóra.

 

 

Szerző: Abu

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr601375819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sandoraranka 2009.09.14. 10:54:09

na talán most sikerült

sandoraranka 2009.09.14. 10:56:54

Aggódom érted.Válaszolj, ha tudsz.

zee21 2009.09.23. 22:01:21

Vagány srác vagy hallode :D
Amúgy pontosan merre Áron?
(zone 2-3-4-5-6?) melyik metro? :D
süti beállítások módosítása