Még mindig nincs munkám, de már nem is feszülök miatta. Tegnap tényleg nagyon pissed voltam, mert egész nap fel-alá rohangáltam a városban, délelőtt a Covent Garden környékén szívíztem, hazajöttem ebédelni, aztán jelentkeztem vagy 15 munkára neten, majd délután el akartam menni a Brick Lane-re munkát keresni, de először eltévedtem (megint:), aztán amikor odaértem rájöttem, hogy ez nappal is egy órára van, éjjel pedig inkább 1,5, szóval no way, hogy itt dolgozzak. Ezért átmentem Camdenbe, ahol a tényleg kúl arcok vannak, de addigra meg már késő volt, a pubok meg a bárok kezdtek megtelni, és igazából egy busy barhoz odamenni, hogy munkát keresel nem túl jó belépő. Szóval este fáradtan és frusztráltam értem haza, tényleg, nem voltam jól.

Ma reggel viszont láttam, hogy írt egy hely, ahova tegnap neten jelentkeztem, hogy interjú 11-től 4-ig és várnak. Odaértem kicsit 11 előtt, ahogy kell, a manager jó arc volt, kérdezgetett mindenféléről, magamról, meg a tapasztalataimról (sic!), és az előző interjúm óta lettem olyan magabiztos, hogy sikerüljön meggyőznöm, hogy én vagyok az embere. Mondta is, hogy király, jöjjek vissza 5-re, csinálunk egy próba műszakot. Vissza is mentem, de azonnal realizáltam, hogy milyen hihetetlenül amatőr is vagyok.

Volt még rajtam kívül két friss hús a pultban, meg vagy 5 rendes bartender, de a többiek mind vérprofik voltak. Először is fekete ingben jöttek, míg én csíkosban, ami helyett gyorsan kaptam egy fekete pólót. A másik, hogy kb. 5 perc alatt elmondta a csávó, hogy mi merre van, aztán bumm bele a mélyvízbe. Valószínűleg már a második vásárlómnál elástam magam, akitől több pénzt vettem el, mint kellett volna, és ő észrevette:) Igazából ezt mindenki elbaszta volna, mivel itt van egy ilyen tilt nevű dolog, ami nem nagyon van otthon. Az a lényeg, hogy mindent, amit kiadsz, be kell írnod, hogy a raktár is rendbe legyen, és a gép megmondja, hogy mennyibe kerül minden. Na, én valószínűleg elbasztam a beírást valahol, mert amikor a manager újra beírta 5 fonttal kevesebb jött ki. A sorsom valószínűleg akkor pecsételődött meg véglegesen, amikor a tulajdonos asszony elment mellettem, majd megkérdezte a managert, hogy ez a srác tényleg itt fog-e dolgozni, és közben úgy nézett rám, mint hogyha legalábbis meztelen lennék.

De most nem vagyok frusztrált egyáltalán. Sajnálom, hogy nem jött össze, de legközelebb majd össze fog, és csak addig voltam letört, amíg haza nem értem. Most látom csak igazából, hogy milyen hihetetlen, eszméletlen szerencsém volt, hogy megtaláltam ezt a házat. Hogyha egyedül laknék, vagy valami szürke, egyhangú társaságban, akkor sokkal hamarabb feladnám. De így, soha. Utolsó pennimig kitartok.

Szerző: Abu

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr631391886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

/kontra 2009.09.19. 01:14:17

hát haver, nagyon drukkolok! azt áruld el, hogy hogy nem parázol bemondani, hogy profi mixer vagy, mikor így is, úgy is kiderül majd, hogy csak félprofi!:) úgymond.

Abu 2009.09.19. 01:30:56

Reménykedem, hogy ki tudom pótolni egy másik fél jófejséggel:)

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.09.19. 16:27:28

Ne add fel, es ne csak barokban probalkozz, akar menj el Starbucksokba meg ilyen helyekre. Oda gond nelkul felvennenek es legalabb elkezdene folyni valami penz - es nem kot le annyira, h ne tudj mellette keresni valami normalisat.

(Cardiffban az egyetem ujsagjaban minden masodik allashirdetes DJknek szol. :P)

Cardiff amugy nagyon penge, a haz oriasi, az arcok nagyon jok es eleg profin szervezett az egesz.

/kontra 2009.09.19. 19:07:33

nem tudom, hogy a pincérség miért vonz kevésbbé. ugyanannyi a jatt, és legalább nem egy helyben állsz egész este:)! amúgy ma a Csigivel azt beszéltük, hogy miért nem keresed meg a Fabricos magyar managert és dolgozol valami technikusként. hallod ha a ministry of soundnál és leadod a CV-det, akkor ez már tényleg semmiség. :)

Mámorka · mamorka.blog.hu 2009.09.21. 16:09:47

hajrá Áron, csak ügyesen-okosan, kitartás! :)

zee21 2009.09.23. 21:55:30

van valami kontaktod magyar arcokkal odakint?

(sajnos nem sok jót hallottam az odakinti "magyar összetartásról")

de azért Hajrá ;)
süti beállítások módosítása