Struggle

2009.10.07. 10:58

Danny is a prick. Ez a mondat az elmúlt egy héten nagyon sokszor hangzott el a Villákban és nem csak az én számból. Tényleg borzasztó természete van, ha nem vagy ír, akkor csak a savat kapod a nyakadba. Álljon itt a legutóbbi összetűzésünk illusztrációként:

Múlt héten dolgoztam péntek és szombat este is, majd hajnalban mondta, hogy vasárnap este is dolgozom. Mondtam, hogy jó, de mikortól. Erre Danny azt mondta, hogy nem tudja még, de majd felhív délután. Shonának a héten szülinapja volt és Carl pedig hétfőn hazautazott, szóval vasárnap nagy BBQ volt, aztán ment mindenki meccset nézni meg miegymás, én viszont otthon maradtam várva Danny hívását. Az esti műszak általában 6-tól kezdődik, szóval gondoltam, hogyha dolgozom vasárnap, biztos felhívna 5-ig. Nem hívott. Darren és a barátnője pont ekkor indultak el találkozni Darren tesójával, így hát velük tartottam. Jól éreztük magunkat, söröztünk meg ami kell, amikor is 7:10-kor felhív Danny, hogy 8-tól dolgozom. Igazából oda tudtam volna érni 8-ra persze erősen illuminálva, de őszintén nem vagyok a szolgája, hogy háromnegyed órával a műszakom előtt hívjon, szóval mondtam neki, hog bocs, de nem tudok odaérni, mert túl messze vagyok.

Hétfőn bementem megbeszélni velem a beosztásomat, főleg az ilyen helyzetek elkerülése végett, meg amúgy is elég nehéz úgy tervezni a hetem, hogy nem tudom mikor dolgozom. Nem gondolom, hogy bocsánatkéréssel tartoznék a vasárnap este miatt, de Danny az a fajta ember, aki nem képes feldolgozni a saját hibáit, azt pedig még kevésbé viseli el, ha ezt más közli vele, főleg ha az történetesen én vagyok. Mindenesetre közölte, hogy nekem ott nincs beosztásom, mert még csak kezdő pultos vagyok és majd ő felhív, ha dolgozom. Azóta nem hívott.

Egyre tisztábban látom, hogy kizárt, hogy itt dolgozzak az elkövetkező 8 hónapban, ezért elkezdtem más kereseti lehetőség után nézni. Megjöttek a CD-im Budapestről és beszéletem Conorral, az ír sráccal, aki DJ-zik és most az a terv, hogy összehozzak valahol egy-két bulit magamnak, aztán majd meglátjuk hogysmint lesz.

Szerző: Abu

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr641433629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quesuerte 2009.10.07. 14:11:59

hmm...ismerős a szitu...de szép is ez a vendéglátóipar...

TiaminRaoul 2009.10.07. 15:48:17

Ne add föl haver!Ilyen faszok mindenhol vannakDrukkolok,hogy a Djzés összejöjjön,aztán meg megyek vmelyik partydra,majd vizsgaidöszak után:D

Siegler 2009.10.07. 16:53:36

remélem mikor tavasszal kimegyek annie mac presents tour bulira, akkor már a line up-ban leszel. vagy legalább big weekend.. ;D
süti beállítások módosítása