Hello-ween

2009.11.02. 20:26

Életem első halloween partiján is túl vagyok. Ugyan nálunk otthon nem annyira szokás, de itt a Villasban minden évben van egy nagy buli október 31-én, nekem pedig ez volt az első házibulim mióta eljöttem Budapestről. A Facebook event már vagy egy hónapja megvan, de szombatig még csak 17 confirmed guest volt úgy, hogy most húszan lakunk itt, szóval kicsit sajnáltam, hogy csöndes lesz. Nem lett az.

Halloweenkor ugyebár alapfeltétel az őrült jelmez, én Joker lettem. Minimálköltségvetésű (smink, paróka, meg valami hülye ing, esetleg kalap), egyértelmű, és vicces. Persze, hogy mindenki szombat délelőtt ment el jelmezt szerezni és meg kell mondjam, nem volt kellemes a teletömött plázában fehér arcfestéket keresni, de megérte. A frissen felújított és kitakarított házat is feldíszítettük, faragtunk tököt, minden, ami kell. A buli maga a hátsó udvarban és a konyhákban zajlott leginkább, bár minden sarokban lehetett embereket találni. Megismerkedtem egy-két elég érdekes arccal és azt hiszem most kóstolhattam bele először a régi Villas-spiritbe. A buli második feléről kicsit homlyosak az emlékeim, de feltöltöttem pár fotót, hogy örvendjetek.

LondonTown: halloween13LondonTown: halloween10LondonTown: halloween03

 

 

 

 

 

 

 

 

A vasárnapi agónia után most viszont megint a frusztráló munkanélküliség vizein evezgetek, remélhetőleg nem sokáig.

Szerző: Abu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr441494066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.11.03. 01:34:28

haha, en is joker lettem. a hazunkban a negyedik. facebookon van par orult kep

Abu 2009.11.03. 01:35:51

láttam, de sajna az én jelmezem jobb :)
süti beállítások módosítása