2009.09.12-13

2009.09.14. 14:14

Tegnap nem volt alkalmam írni, majd elárulom, hogy miért, szóval így most egy kétnapos poszt sikeredett. A szombat elég lightosan indult, amikor felkeltem, Shawna, egy ausztrál lány, a pasija, Vytas, aki litván, meg Darren épp szórólapokat szórni indultak, gondoltam csatlakozom. Igazából elég szervezetlen volt az egész, és nem is szórólapok voltak, hanem ilyen hirdetések, amit bedobsz az ajtó levélnyílásán, szóval elég hosszadalmas, Darrennel hamar meguntuk, és hazajöttünk. Délután mindenki csak hesszelt a ház körül, csináltam valami basic kínait wokban, elég király lett. Este a többség valami svéd bárba ment, aztán Kris éttermébe, ahol séf, utána meg Camdenbe.

Én úgy döntöttem, inkább a Süti utolsó londoni szombatjához csatlakozom, szóval olyan fél 7 körülre átmentem hozzájuk, ittunk pár cidert, bekevertünk valami izmos vodka-áfonya vagy valami hasonló koktélt, és elindultunk. Négyen voltunk az este egy mexikó meg egy kolumbiai csajjal, a Süti lakótársaival, szimpatikus lányok és jó velük partizni. Voltunk egy helyen a Brick Lane-en, ami kb egy ilyen alterebb parti-utca, a két csajt előreküldtük a cuccaik nélkül, akik beadták, hogy nincs se pénzük se semmijük, de partizni akarnak, persze, hogy bementek ingyen. Mi ketten kifizettük az 5-5 fontot, de a biztonságiaknak gyanús volt a két női táska a vállunkon, megtalálták benne a csajok igazolványát, és elkezdtek tesztelni. Én csak a keresztnevét tudtam az én táskám tulajdonosának, de a Süti megmondta a vezetéknevét, mire a csávó kérdezte, hogy hogy-hogy nem tudom a saját barátnőm nevét. Mondtam, hogy csak egyéjszakás barátnő, mire vállonveregetett és beengedett. A buli elég jó volt, hajnalban értük hozzájuk vissza, szokás szerint eléggé készen.

Vasárnap reggel meg volt beszélve, hogy tartunk egy nagy ház-megbeszélést, ezért totál kómásan beállítottam negyed 12-kor, de a többiek is csak akkor ébredeztek. Az volt a lényeg, hogy kicsit helyre akarják pofozni a házat, hogy valami hosszútávon is vállalható módon nézzen ki, de a landlord azt mondta, hogy csak akkor cseréli ki a padlószőnyeget, ha kifestünk előtte, szóval déltől 3-ig festettünk, tök nagy élmény volt látni, hogy hogy változik a ház a kezünk alatt. Fel fogok tölteni pár képet a két ház-félről, hogy lássátok a különbséget. Ezután volt egy hatalmas BBQ Kris szülinapja alkalmából, majd fél 7-re átmentünk egy Red Back Tavern nevű helyre, ahol vasárnap 6-8-ig tíz fontért annyit iszol, amennyit bírsz. Én a másfél óra alatt valami 7 J.D.-kóláig jutottam, és mivel közben az egyik srác a kb. 4 fontot érő kalapját elpasszolta valami arcnak 70 fontért, úgy döntöttünk, irány Camden.

Igazából rossz döntés volt, vasárnap este Camden se ugyanaz, mint szombaton. Voltunk pár pubban, Kris meg a barátnője teljesen eláztak, aztán mi Twimmel úgy döntöttünk, irány haza. Jött is a busz, én fellszálltam, de Twim még el kezdett mindenkit ölelgetni, a busz meg elment. Fogalmam nem volt, hogy hol vagyok, merre kéne mennem, szóval igen, 5 nap alatt sikerült elvesznem a londoni éjszakában. Több, mint egy órával és négy busszal később értem haza, de a vicces az volt, hogy Twim is akkor érkezett meg, ő csak gyalogolt vagy fél órát valami random irányba, aztán fogott egy taxit. Összességében azért megérte az este.

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr661381104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása