Tanári

2009.09.26. 15:36

Este 7-től kezdődött tegnap az első rendes műszakom a közelünkben lévő Royal Oak nevű ír pubban. A pultban rajtam kívül még két lány volt, Loreen a tapasztaltabb, a tulaj Danny lánya, akinek az volt a dolga, hogy mindket betanítson Cathleennel. Cathleen egy nagyon helyes szőke lány, egy évvel fiatalabb, mint én és borzasztóan félt az elején, mert ő most állt először pult mögött.

A péntek este szerintem az egyik legjobb műszak. Délután 3-kor vége van a tanításnak és ezután szó szerint a teljes tanári kar átvonul a legközelebbi pubba, hogy kieresszék a gőzt. A legviccesebb az egészben pedig az volt, hogy én voltam az egyetlen a pultban, akit nem tanítottak a jelenlévő pedagógusok. Cathleen nagyon zavarban is volt emiatt főleg, hogy nagyon látszott, hogy ez az első műszakja, a tanárok pedig készségesen és kedvesen okítgatták a sörcsapolás és az alapfokú matematika rejtelmeire.

Elvileg fél 2-kor zártunk, a tanári kar addigra már csatak részeg volt, meg a jelenlévők többsége is. Mi hárman akkor kitöltöttük a saját italainkat és kiosontunk a pultból. Már egy órája ott volt Cathleen két haverja is, Robin és Garry, velük össze is ismerkedtem, jó arcok és persze tősgyökeres angolok, szóval azt hiszem elég jövedelmező lenne, ha ezentúl eljárnék velük ide-oda, biztos jobban ismerik Londont, mint a Lonely Planet, főleg éjszaka. Ezután bezártuk az ajtókat, bent maradtunk vagy 10-en, akikkel viszont háromnegyed 5-ig tartott a backstage-party. Itthon még összefutottam Tegannel és Timmel, akikkel megittunk még egy sört, aztán fél 6-kor takarodót fújtunk.

Ma reggeli/ebéd után életemben először rögbiztem. Darrennel ketten voltunk Johnny és Kevin ellen, akik mindketten írek, persze kikaptunk, de király volt. Ma megint 7-től dolgozom zárásig, remélem legalább ilyen jó lesz.

Szerző: Abu

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr261408760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flaking 2009.09.26. 22:51:40

húúú!
nagy király vagy...fákk!
örülök h jól alakulnak a dolgaid!
sokat gondolunk ám rád!
hug!

Hertog Jan 2009.09.27. 10:20:50

Már csak a név miatt is tuti benéznék.. Royal Oak :)

sandoraranka 2009.09.28. 10:33:28

Örülök, hogy örüsz.Siker!
süti beállítások módosítása