A(SP)A 1986

2009.10.28. 00:51

Animal (Scientific Procedures) Act 1986. Meglepő módon a mai napon 8 órát töltöttem ennek a gyönyörűségnek a tanulmányozásával. Na kezdjük előről.

Tegnap este a fiatal doki barátom a laborból megírta az animal licence kurzus helyét és idejét másfél évvel ezelőtt és javasolta, hogy próbáljak szerencsét a helyszínen ma. Reggel komoly nehézségek árán felkeltem, kilencre odamentem és röpke 10 perc alatt lezsíroztam, hogy ugyan nekem még februárra sincs igazi foglalásom a kurzusra, hadd foglaljam el egy beteget jelentett lánynak a helyét a modul 1-2-3-4-ben ma, holnap és holnapután. Ezek után kaptam egy kedves 300 oldalas textbookot és beültem 8 óra tömör darálásra a tudományos kutatásokban használt állatokra vonatkozó szabályozásokról.

Holnap és holnapután is reggel 9-től 5-ig ott kell lennem, valamint mindkét nap tesztvizsgáznom kell a hallottakból. Hogy miért is jó ez nekem? Azért, mert ugyan a labor vezetője megmondta, hogy próbáljak bejutni a kurzusra, de egyelőre nem volt teljesen elkötelezett az alkalmazásom mellett. Most viszont az ő asztalára fog megérkezni a kb 1000 fontos számla erről a kurzusról, amit miután kifizetett nyilván nem fog hagyni kárba veszni, azaz jó eséllyel van munkám. Persze ahhoz még egy-két aprócska akadályt át kell ugranom az egyetemi bürokráciában, de mit nekem, zöld hullámon vagyok.

Szerző: Abu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr161480449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-ny- 2009.10.28. 20:43:15

ügyes, remélem a folytatás is ilyen merész és sikeres lesz

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.01. 21:35:26

hm...nem mondom, hogy nem ügyes
süti beállítások módosítása