2009.09.09 - The beginning

2009.09.10. 11:14

Elnezest, ha ez egy hosszu post lesz, de a tegnapi nap eleg esemenydusra sikerult. Valojaban, ha jobban belegondolok, csalodott is lettem volna, ha nem lettem volna reszese valami ehhez hasonlo esemenysornak. Mar az aprohirdetes utan is gyanus volt, hogy nem lesz itt minden teljesen olajozott, na de ne szaladjunk a dolgok elebe.

Az elso hibat ott kovettem el, hogy elfelejtettem szamitasba venni az idoeltolodast, es ezert azt hittem, hogy a 3 oras repulout alig lesz 2 ora. Ezutan leszalltam a Luton repteren, ahol konkretan kulon buszjarat van a repter kulonbozo reszei kozt, olyan buszokkal, amik utan meg Demszky Gabor is megnyalna a tiz ujjat. Es ez egy gyenge fapados repter amugy. Akkor szartam be, amikor a busz, ami atvisz a vonatallomasra, elindult a szembe savban, es beletelt par masodpercbe, hogy megertsem, miert is megy mindenki rosszul. Amugy a balkezes kozlekedest azota se szoktam meg, ma reggel is majdnem elutottek idefele jovet.

A King's Cross es a St. Pancras ket egybekotott allomas a centrumban, ahova minden jarmu jon es megy, es tele van emberrel. En, a szerencsetlen kelet-europai ket hatalmas csomaggal probalom atszerencsetlenkedni magam az egesznek a masik oldalara, kepzelhetitek, milyen volt. Onnan elvileg 2 metroval el lehet erni a hazat, ahova keszultem. Na, az meg sokkal kemenyebb volt a cuccokkal. Az elso metrora komoly lokdosodes aran meg sikerult felszallnom, de a csatlakozasnal mar eselytelen voltam, gondoltam varok megegyet. Csakhogy az kimaradt a szamitasbol, hogy aznap lesz az angol-horvat VB selejtezo, es a horvat szurkolok 80%-a azzal metroval akar utazni, mint en. Innen egy kellemesen alkoholgozos fel orat toltottem el szomszedjaink tarsasagaban, tenyleg szimpatikusak voltak, es meg voltak gyozodve rola, hogy elverik a szaros angolokat. 5-1-re kikaptak.

Mar volt vagy este 7, mire megtalatam a hazat, eleg kimerult is voltam, szoval remeltem innentol minden zsiros lesz. A kopogasomra egy Karl nevu srac nyitott ajtot, akinek fogalma nem volt, hogy ki vagyok, es mit keresek ott, de kedves volt, es beengedett. A haz egyebkent egy tipikus angol ikerhaz, aminek mindket fele ugyanaze az arce, es mint kesobb kiderult, '96 ota funkcionalnak egy ilyen eleg sajatos, kommuna-szeru letesitmenykent. Bent volt meg par arc, persze egyikojuk se tudott rola, hogy ma uj lakotars koltozne be, en pedig hiaba hivatkoztam az egyetlen emberre, akit ismertem, valamiert senkinek nem volt meg Krisnek meg a szama sem. Karl fel is vetette, hogy jojjek vissza holnap, akkor tuti ott lesz Kris is. Amikor vazoltam neki a helyzetemet, akkor picit elcsodalkozott, de mondta, hogy nem gond, lesz hol aludnom. Megnyugtato.

Nemsokara befutott meg tobb arc, es aztan vegul Kris is megerkezett. Kiderult, hogy az o szobajaba fogok koltozni, o meg valahova mashova. A szobarol is, meg mindenrol, csinalok majd kepeket, elvileg lesz hetvegetol net a hazban is, addig marad a net cafe. Ezek utan Krissel kimentunk az ejjel-nappaliba sorert, ahol feny derult egy szamomra regi rejtelyre. Azert mondjak az angolszasz filmekben mindig, hogy 6-pack, mert a boltokan olyan akciok vannak, hogy 6 doboz sort x-ert. En felpakoltam 6 doboz Kronenburgot 5 fontert, ami nem is olyan veszes. Otthon felpattant a kis Vilmos is, amit hoztam ajandekba (meg hatra van egy literes Unicum), el is fogyott, pedig mindenki ment dolgozni masnap reggel. Hajnali 1-re mar teljesen keszen voltunk, ugyhogy Twimmel, a szobatarsammal a lefekves mellett dontottunk. Vegul is kiraly elso nap volt.

Szerző: Abu

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr561372696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.09.10. 13:40:09

Londonban eleg feszes dolog borondokkel utazni. Mar az elso ut utan megfogadtam, h csak olyan dolgokat hozok magammal, amit itt nem lehet olcson megvenni, raadasul minden egyetlen (szigoruan gurulos!) borondbe tolok be.

Nem rossz elso nap, anno az enyem ennel szarabb volt. (elveszve az esoben, valamint egy gusztustalan magyar szobatars) Ket het utan leleptem, de akkor is.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.09.10. 13:43:14

Ja, egyebkent hivj, bulizni kene a hetvegen! Nekem ez az utolso Londonban, keddtol Cardiff.

Schocex 2009.09.10. 14:02:50

Egyrészt hajrá, másrészt a baloldali közlekedést meg lehet szokni, elég sokat vezettem skóciában jobbkormánnyal és nem vészes. Mondjuk a körforgalom szembe az mindig para :)

Siegler 2009.09.10. 14:41:54

ha látnád Davidet és Victoriát, üdvözlöm őket.

/kontra 2009.09.10. 15:18:50

remélem élhetőek azok a szobák... mármint emberek számára is. mennyi a bérleti díj?

Abu 2009.09.10. 16:22:13

Most épp sikerült a szomszédból egy kis netet lopnom, de remélem a héten tényleg lesz Sky (az vmi gecigyor internet-tv-kábel, meg mittudoménmi egyben). A ház egyre jobban tetszik, persze romos meg minden, bár most épp renoválják, de nagyon hangulatos. Nagyon sok féle ember él itt együtt, és mind ilyen seveled-senélküledbe vannak a házzal. A bérlet amúgy királyul olcsó, és már most többen is segítenek épp munkát szerezni. Majd jelentkezem. á
süti beállítások módosítása