2009.09.15-16 - Job Hunting

2009.09.17. 14:45

Tegnap a metrón hazafelé láttam valami újságnak a címoldalán, hogy Nagy-Britannia 15 éve nem látott ilyen munkanélküliséget. Nekem mondjátok? Ez a hét már kizárólag a rendes munkakeresésről szólt és egyelőre távolról sem mondható sikeresnek. A CV-m gyakorlatilag napról napra bővül, most már több mint 6 hónap pultos tapasztalatom van aszerint. Úgy tűnik, hogy ez a szint kellett ahhoz, hogy legalább valaki visszahívjon interjúra, ami tegnap este volt az egyik nagy belvárosi klubban.

Tudjátok, minden nagyvárosban a turista negyedben van elég sok ezekből a nagyon fancy, nagyon drága, de amúgy teljesen 12-egy-tucat klubokból. Na, a Metra Club is ilyen, ahova tegnap 7:30 kellett interjúra mennem. Azt már megtanultam itt a srácoktól, hogy interjúra mindig legalább 15-20 perccel korábban kell menni, szóval negyed 8-ra ott voltam. Lent vártam egy 5 percet a manager csajszira, akivel aztán tök jól elbeszélgettünk a CV-mről, megnyugtattam, hogy profi mixer is vagyok, nem csak hihetetlenül tapasztalt csapos, meg minden. A végén mondta, hogy még beszélnie kell több jelentkezővel, de aztán tegnap vagy ma hívni fog. Igazából, ha akart volna, ott helyben felvehetett volna, szóval nem nagyon számítok a hívására, eddig nem is keresett.

Ma eldöntöttem, hogy elkezdek pubok helyett inkább kluboknál próbálkozni, amik késő délután nyitnak, olyasmi helyeken, ahova amúgy is érdemes lejárni, mert történnek dolgok. Ma megcélzom a Brick Lane-t a felturbózott CV-mel, hátha. Nagyon jó lenne még ezen a héten munkát találni, ha nem, akkor lehet kénytelen leszek átnyergelni a pincér-vonalra, mert annak Darren tényleg fullosan ki tud képezni. Mondjuk mostanra így is megtanultam már vagy 50 standard koktél elkészítését...

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr531388440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása