Első fizetés

2009.09.29. 20:11

Vasárnap megkaptam az első fizetésemet. Rögtön kettőt is, az egyiket a rugby-estéért, a másikat meg a péntek-szombatért a mostani munkahelyemen. Ennek örömére 7 után, mikor befejeztem a műszakomat rögtön ittunk egy kört, aztán hazamentünk vacsizni, én viszont még visszamentem olyan 10 körül megnézni, hogy mi a helyzet. Áldom az eszem, amiért csak 20 fontot vittem magammal a fizumból, mert amikor reggel felébredtem csak 60 penny volt a tárcámban. Ha az emlékeim nem csalnak, ami egyébként nem valószínű, akkor berúgtunk picit. Ezt főleg az alapján feltételezem, hogy hétfőn délben egy baltával a homloklebenyemben ébredtem.

Hétfőn szabadnapom volt, szóval egy ideig csak szenvedtem az ágyamban, aztán a kanapén, aztán az ebédlőnél. Délután összeszedtem az erőmet és leültem összerakni egy rövid promo-party-mixet, ugyanis elvileg a héten megérkeznek a dj cuccaim és akkor mindenképp szeretnék valami fizetés-kiegészítés után nézni.

Ma a reggeli műszakot csináltam, mostmár egyedül. Őszintén szólva rohadt unalmas 11-6-ig ott állni a pult mögött, miközben semmi nem történik, ugyanazok az arcok isszák ugyanazt (a legolcsóbbat) és igazából olyan sok mindent nem is szeretnék velük megbeszélni. Akárhogy is, legalább van mit ennem.

UPDATE: Feltöltöttem a minimixet a GNT oldalra, szóval ti is meghallgathatjátok itt.

Szerző: Abu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr221416593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszkis 2009.09.29. 23:23:10

go for it. siegler azt mondta, felakasztja magát, ha befutsz londonban, mint neves dj... :)
várom a pillanatot, és remélem voltunk olyanban, hogy a kapunál a nagy néger kidobóknak azt mondhassam "i'm on the list"

Schocex 2009.09.30. 18:02:02

hát ez a mix ez nagyon büdös, nagyon brit szaga van ! of course in a positive way, keep it rockin bro
süti beállítások módosítása