Stream of Consciousness

2009.11.06. 12:40

A halloween buli estéjén beköltözött hozzánk egy magyar srác meg egy lány, ismerősök ismerősei. Elég jól viselik, meg mi is őket, nem lesz ebből gond. Közben folyamatosan nézünk embereket a germánok szobájára. Persze az se biztos, hogy említettem, hogy van egy német pár a szomszéd házban, de most már mindegy, úgy sem lesznek sokáig. Darren helyén a két litván lány lakik, Johnnie is kiköltözik, Pault is kirakták. Igazság szerint kezdek a régebb óta itt lakók csoportjába tartozni. Folyamatosan változik a környezet, de megszokja az ember, hogy ne hosszútávú stabilitást keressen. Egyik estéről a másikra.

A szombati buli óta nem ittam alkoholt. Valószínűleg ez volt a leghosszabb időtartam, amióta Londonba jöttem, sőt, biztos. Ez persze nem is olyan nagy csoda, mivel most már ismét több, mint két hete nincs állásom. Sajnos úgy tűnik, nem olyan egyszerű magyarként klubot nyitni Camdenben, attól tartok, hogy még egy hosszabb ideig nem leszek rezides sehol, viszont nagyon jófej a srác, mert megígérte, hogy szervez egy-két fellépést Camdenbe. A kutatásos dolog haladgat előre, most egy ideig fedezni fogják a költségeimet, mint szállás, utazás, ilyesmi, aztán majd remélhetőleg rendes fizetésem is lesz. Emellett most elkezdtem segédápoló munkák után nézni, valószínűleg rövid úton fogok tudni találni egy megfelelőt. Tegnap befejeztem az animal licence kurzusomat, amihez kétszer 2,5 órát kellett utaznom Nyugat-Angliába, hogy egy zártláncú kamerahálózattal meg szuperbiztos beléptetőrendszerrel felszerelt farmon malacokat emelgessek.

Hazafelé a vonaton ülve rádöbbentem, hogy mennyire imádom ezt a helyet. Egész Anglia, de főleg London egyszerre nyugodt és gyönyörű, zsúfolt és intenzív, depresszív és sötét. Valami ilyesmi:

 

Szerző: Abu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr441504616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.06. 14:36:42

"kétszer 2,5 órát kellett utaznom Nyugat-Angliába, hogy egy zártláncú kamerahálózattal meg szuperbiztos beléptetőrendszerrel felszerelt farmon malacokat emelgessek"

Skócában én is ezt csináltam állandóan. ÁLLANDÓAN!

sandoraranka 2009.11.06. 15:39:21

Szegény malacok! Hát még te!
süti beállítások módosítása