Second Job :)

2009.09.25. 17:27

Egyre derűsebb az ég a londoni munkaerőpiacon. Jelen pillanatban 95%-os bizonyossággal ki tudom jelenteni, hogy van munkám. Hétfő délután először elmentem egy interjúra egy 5 csillagos hotelbe, ahol egyébként meg mernék esküdni, hogy nem hagytam CV-t, mert emlékszem, hogy bementem és olyan fancy volt minden, hogy rögtön ki is akartam jönni. Mindenesetre szimpatikus volt az olasz bárfőnök, kellett neki egy ember hosszútávra (eléggé húzta a száját, amikor mondtam, hogy csak egy évre jöttem), aki reggel kinyitja a bárt 9-fél 10 fele. Napi 8,5 óra, heti 5 nap, minimálbér, amiből még adóznod is kell, plusz vennem kellett volna valami fekete bőr cipőt, meg kiszednem a piercingem, szóval a második interjúra már nem mentem el.

Kedden délelőtt megnéztük az Indián kívüli világ legnagyobb hindu templomát, ami 25 perc gyaloglásra van, egészen lenyűgöző volt. Délután Camdenben próbáltam szerencsét ismét és megint rájöttem, hogy ott szeretnék leginkább dolgozni. Tele van punkokkal, de ne úgy képzeljétek, mint Budapesten az Örsön a koraérett csöveseket, itt mindenki hülye ruhákba öltözik és még hülyébb színre festi a hülye haját, tehát igazi felüdülés a belvárosi öltönyös paprikajancsikhoz képest. Sajnos innen nem hívtak vissza, pedig még közel is van.

Szerdán megtettem azt, amit már 2 hete meg kellett volna: feltettem a hirdetésemet a Gumtree-re. Kb. fél óra múlva el kezdett csörögni a telefonom és 1 óráig abba se hagyta. Csomó ajálatot utasítottam vissza, mert túl messze voltak és párra igent mondtam. Igazából kevés kényelmesebb dolog van, mint ülni és várni, hogy munkát ajánljanak, csak jól kell tudni hozzá hazudni, de higyjétek el, azt az elmúlt 2 hétben tökéletesen megtanultam.

Tegnap volt egy interjúm délben egy pubban az egyik közeli vonatállomáson. A manager nagyon szimpatikus volt és 10 perc beszélgetés után enyém is volt a munka. A hátránya, hogy utazni kell hozzá, ha reggeles vagy, akkor 7-re kell menni, és minimálbér adóval. Délután volt egy próba műszakom az egyik centrumban lévő pubban. Az ott töltött 1,5 órámról egy külön postot írhatnék, a lényeg, hogy én olyan undorító, kizsákmányoló, agresszív és alkoholista managerrel még életemben nem találkoztam. Hála az égnek addigra már tudtam, hogy egy munkám biztos van, ezért csak nevettem rajta egy ideig, aztán vettem a kalapom.

Este viszont leugrottam a helyre, ahol Shona dolgozott és csak 5 percre van. Danny, a főnök hatalmas karakter, nem kezdett el hadoválni az excellent costumer service-ről, az első kérdése ez volt: Can you fight? Mondtam, hogy persze, mondta, hogy akkor nem lesz itt gond. Amikor akartam neki adni egy CV-t, mondta, hogy elvből nem néz CV-ket, mert tele vannak hazugsággal. Milyen igaz:) Lényeg a lényeg, ma délelőtt volt egy próba/kiképző műszakom és este megyek egy rendesre. Ha tud nekem full-time munkát adni, azaz heti 40 órát legalább, akkor vége a munkakeresésnek, legalább is egy időre.

Szerző: Abu

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr481406885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-ny- 2009.09.25. 19:47:17

örömömbe némi üröm vegyül, fight= szétválasztani a glasgow-i harcosok szurkolóit az ulsteri sárkányokéitól? :))
süti beállítások módosítása