Tanulópénz

2009.10.01. 15:18

Még kedden mondtam Dannynek, hogy szerdán nem fogom tudni a délelőtti műszakot vállalni, mert 11:30-kor Camdenben kell lennem a National Insurance Number interjúm miatt. A National Insurance olyasmi, mint a TB, csak az egészségbiztosítást nem tartalmazza. Mindenkinek, aki itt vállal munkát kell egy ilyen és ez alapján fizeted be az adódat. Van csomó munkahely, ahova jelentkeztem és előfeltétel volt, hogy legyen ilyen számod, ezért még 2 hete felhívtam egy számot és bejelentkeztem egy interjúra, ahol elvileg elbeszélgetnek veled a munkavállalási szándékaidról, aztán kapsz egy ilyen számot.

Camden ide normálisan 20-25 perc, ezért olyan 10:50 körül el is indultam itthonról. A következő fél órát az állomáson töltöttem, minden vonat Camden felé késett, és amelyik meg is jött, az bejelentette, hogy nem megy el addig, ameddig én szeretném. Fogok írni egy panaszlevelet az LKV-nak, hogy miért is került £ 2.20-ba az, hogy fél órát egy állomáson álltam. Valójában annyira nem voltam letörve, mert a Royal Oakban készpénzben kapom a fizetésemet, amiből értelemszerűen nem adózom, szóval ha ők nem fognak keresni, akkor én sem fogom erőltetni a témát.

Tegnap esti műszakom volt Cathleennel ketten, egész jó volt főleg, hogy egyszercsak megjelent a Wahaka focicsapata megünnepelni, hogy elverték valamelyik másik étterem focicsapatát. FYI a Wahaka az a mexikói étterem, ahova még 2 hete az első közt jelentkeztem, de enm hívtak vissza. Most dumáltam az egyik sráccal, aki erőltette, hogy mindenképp próbálkozzak újra, mert  csinálom, amit csinálok. Danny nincs ezen a véleményem, most már mindkettőnkkel keményebb hangnemre váltott és kegyetlenül a fejünkhöz vágja, ha valami nem tetszik. Igazság szerint nem mindig van igaza szerintem, de tényleg nagyon rég óta csinálja ezt. Azt mondják, hogyha odafigyelsz és azt csinálod, amit mond, akkor pár éven belül saját pubot nyithatsz. Ez nem szerepel a hosszútávú terveim közt, de egyelőre örülök, hogy valaki fizet azért, hogy tanuljak. Sajnos egyelőre nem kapok elég órát, ami hosszútávon kissé megnehezítené a megélhetésem, szóval minél hamarabb fizetés-kiegészítés után kell néznem.

Speaking of which, tegnap csináltam egy másik mixet is, de ezt már tényleg csak a felkészültebbeknek ajánlom, igazi London-esszencia.

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://londontown.blog.hu/api/trackback/id/tr481420729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása